Nocturnal Pullover
Det her er min første sweater fra KnitScene og jeg er meget tilfreds med den. Den er en anelse større end jeg regnede med ud fra målene, men det gør ikke noget. Jeg ændrede den lidt ved at sænke halsudskæringen, … Continue reading
Det her er min første sweater fra KnitScene og jeg er meget tilfreds med den. Den er en anelse større end jeg regnede med ud fra målene, men det gør ikke noget. Jeg ændrede den lidt ved at sænke halsudskæringen, … Continue reading
… men memory kortet til mit kamera er. Og en blog om strik uden billeder er lidt kedelig. Det er ved at nærme sig tiden hvor jeg må give op og købe et nyt. Enten det eller begynde at bruge … Continue reading